header-bg-3.jpg
afbeelding7.png
Onze kracht

Bakkerij van den Berg is een familiebedrijf waar ambacht, passie, kwaliteit, samenwerken, klantvriendelijkheid en keuze centraal staan. Dit zijn onze krachten en daar vertellen wij u graag meer over.

Ambacht

Al onze lekkernijen worden op ambachtelijke – op een traditionele – wijze gemaakt. Ieder exemplaar is uniek, doordat de bakker aan ieder product aandacht schenkt. De lekkernijen worden met liefde gemaakt en dat proeft u!

Passie

De medewerkers van Bakkerij van den Berg hebben passie voor het vak. Dit geldt voor zowel de medewerkers in de winkels als de bakkers in de bakkerij. Met passie bedoelen wij de drijfveer voor het werk en de liefde voor het vak.

Kwaliteit

Bakkerij van den Berg streeft ernaar om 100% kwaliteit te leveren in hun lekkernijen en service. Er wordt gewerkt met de meest hoogwaardige ingrediënten om zodoende een kwalitatief goed en – voor zover mogelijk – een verantwoorde lekkernij te maken.

Met kwaliteit in service bedoelen we de wijze waarop klanten worden geholpen – van binnenkomst tot vertrek-, een functionele website waar informatie over onze producten te vinden is en bijvoorbeeld een digitale nieuwsbrief voor klanten, waarin de nieuwste ontwikkelen en acties staan vermeld.

Samenwerken

Bakkers, inpakkers, bezorgers, winkelmedewerkers en leveranciers. Een selectie van de groepen waarmee wij samenwerken. Een goede samenwerking zorgt ervoor dat de werkzaamheden gestructureerd en naar behoren worden uitgevoerd. Een goede samenwerking komt tot stand door onder andere vertrouwen in elkaar te hebben, met elkaar te communiceren en te overleggen én afspraken maken en nakomen.

Klantvriendelijkheid

'Klant is koning' is misschien ouderwets en wordt vaak genoemd als speerpunt van een bedrijf, maar zo zien wij dat niet. Wij zien onze klanten juist als onze echte fans waardoor we de afstand tussen ons en onze consumenten veel nauwer maken en daardoor precies weten wat hun wensen en behoeften zijn. Wij proberen in alle processen ook altijd vanuit het oogpunt van de klant te kijken om het voor de klant zo makkelijk mogelijk te maken.

Daarnaast draait klantvriendelijkheid ook om het helpen van klanten. Hoe spreken we klanten aan? Hoe zeggen we gedag? Wat als een klant een klacht heeft? Dit en meer proberen wij zo goed en 'netjes' mogelijk te bewerkstelligen, zodat de klant met een glimlach de winkel verlaat.

Keuze

Ooit begonnen in 1879 als een bakkerij met alleen brood in het assortiment, is het aantal verschillende soorten producten enorm gegroeid. Van Speltbrood tot opgespoten koekjes, van desembrood tot speciale taarten en van tompouces tot saucijzenbroodjes. De klant heeft altijd voldoende keuze.

Tevens hebben wij een eigen broodmerk ontwikkeld: 'WestlandsKracht'. Ambachtelijk brood met een stevige smaak. De naam zegt het al: brood waar kracht in zit. Het brood is lactose en E-nummers vrij. Er zijn maar liefst zeven verschillende WestlandsKracht broden. Ze hebben allen een uniek karakter en zijn vol van smaak. Klik hier om al ons WestlandsKracht te ontdekken!

Onze kracht
Onze kracht
Onze kracht
Onze kracht
NIEUWE BAKKERSWINKEL DEN HOORN!

BAKKERIJ VD BERG KOMT MET EEN SPIKSPLINTERNIEUW CONCEPT NAAR DEN HOORN!

OPENING 14-09-2023

Lees meer...

Onze Nieuwsbrief

Volg ons:

fb-iconinstagram-iconlinkedin-iconyoutube-icon